пʼятниця, 10 червня 2016 р.

Нарешті іноземні інвестори можуть отримувати дивіденди. Проте, є багато “але”

Після багатомісячної заборони НБУ щодо купівлі валюти з метою виплати дивідендів іноземним інвестором регулятор нарешті послабив зазначене обмеження. Виплата дивідендів стала можливою.

Однак, не все так просто. НБУ передбачив низку обмежень. В актах НБУ та повідомленнях, розісланих ним банкам, встановлені такі умови, за яких обслуговуючий банк може придбати валюту для своїх клієнтів з метою сплати дивідендів:

1) надання фінансової звітності клієнта;

2) надання довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок;

3) надання інформації/документів щодо структури власності, кінцевих бенефіціарних власників клієнта;

4) надання інформації/документів, що підтверджує(-ють) наявність економічної доцільності (сенсу) такої фінансової операції та відсутність підозри.

Крім того, встановлений ліміт щодо виплати дивідендів протягом місяця у межах більшого зі значень - еквівалент 1 млн дол. США або 10% загального обсягу дивідендів до виплати.

Попре, очевидно позитивний крок, все ж таки вбачаються очевидні недопрацювання.

Є істотні практичні питання щодо отримання довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок. Досить комічно виглядає вимога щодо обґрунтованості економічної доцільності сплати дивідендів.

Команда SDM Partners буде рада надати підтримку щодо вирішення зазначених практичних питань.

Постанова набирає чинності з 09 червня 2016 року і діє до 14 вересня 2016 року включно (джерела: Постанова НБУ № 342 від 07.06.2016р., портал НБУ).

Читати статтю: http://goo.gl/cIUN5y 


Іноземні інвестори можуть отримувати дивіденди
Dividends in Ukraine






1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив те, що обіцяв, без жодної затримки. позику і змінило моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити